diumenge, 7 d’abril del 2013

Diumenge de mercadillo / Domingo de mercadillo

Hola !!!!

Aquest matí, després de correr 11 Km com una campiona amb un super running team, he aprofitat el solet i he passejat fins al convent de Sant Agustí per fer una visita al Mercat Social Demanoenmano

Allà hi tenia una parada la meva amiga d'AdaCouture Barcelona; a qui li vaig fer les fotos promocionals dels seus productes i el diseny de les seves targetes.

Esta mañana, después de correr 11 km como una campeona con un super running team, he aprovechado el sol y he paseado hasta el convent de San Agustí para hacer una visita al Mercado Social Demanoenmano.

Allí tenía una parada mi amiga de AdaCoutureBarcelona, a quien le hice las fotos promocionales de sus productos y el diseño de sus tarjetas.








Aqui podeu veure com van quedar les targetes...

A mi m'agraden molt !!!! Jejeje


 Aquí podéis ver cómo quedaron las tarjetas ...

A mí me gustan mucho! jejeje











Però el que més m'ha agradat ha estat que m'he endut aquest bolso trapezi tan chulo!!!!!! Amb els meus colors; el blanc i el negre.


Pero lo que más me ha gustado ha sido que me he llevado este bolso trapecio tan chulo!! Con mis colores, el blanco y el negro.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada