dimecres, 3 d’abril del 2013

Hola !!!!

Em dono la benvinguda a mi mateixa al fantàstic ( i desconcertant ) món dels blogs.
(... i dic desconcertant per la gran varietat de temes dels que es pot tractar en un blog, que ningú s'ho prengui malament...)

Aquest blog vol ser un recull de les coses que més m'agraden en relació a la fotografia, el menjar, el DIY .... i qualsevol curiositat que em trobi pel camí. Espero que us agradin les meves aportacions i que en puguem disfrutar junts.

Per començar us presento la meva web www.papergrafies.com

____________________
Hola!!!!

Me doy la bienvenida a mi misma al fantástico (y desconcertante) mundo de los blogs.
(... Y digo desconcertante por la gran variedad de temas de los que se puede tratar en un blog, que nadie lo tome a mal ...)

Este blog quiere ser una recopilación de las cosas que más me gustan en relación a la fotografía, la comida, el DIY .... y cualquier curiosidad que me encuentre por el camino. Espero que os gusten mis aportaciones y que lo podamos disfrutar juntos.

Para empezar os presento mi web www.papergrafies.com




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada