dimarts, 14 de maig del 2013

Un diumenge amb les abelles

Hola !!!!

Alguns ja ho sabeu perquè us he estat donant la tabarra aquests dos últims dies amb la meva nova experiència.... Apicultora per un dia!!!!!!

Si senyor, i com a bona barcelonina camaca, vaig flipar amb la vida agrícola... això si, no soc de les que paguen per munyir vaques.... però casi, jajajaja.

Aquí em teniu donant total suport al nou projecte del Pere i la Laia (cosinets meus): MelCat 


 Això és el fibló de l'abella...


Una baixa....
  


 


 I aquí estic jo.... Se'm pot reconèixer per les meves Adidas, jejeje











1 comentari:

  1. Quina experiencia! T'he reconegut a la primera eh? A veure si he d'anar jo un dia pero sense la escafandra, si si, que em piquin totes, diuen que les picaduras van be per les contractures, jo necessitaria toy un panal

    ResponElimina