diumenge, 20 d’octubre del 2013

Automaquillatge Express

Hola !!!

El passat mes de Juny em van regalar un val per un curset bàsic d'auto maquillatge i el vaig fer servir aquest dimecres. 
El curs era a Sephora i durava 25 minuts tot i que entre una cosa i l'altra m'hi vaig estar una hora. 
Podia escollir entre un curset d'ulls o de pell; com la pell la tinc perfecte vaig escollir la primera opció.
El noi que em va atendre era molt professional i em va fer un croquis de tots els passos.... 

 


Sabíeu que existeix una base per a les parpelles que evita que es facin aquelles ratlles horroroses ???? 
I que existeix un spray que fixa el maquillatge ????  
Doncs ara ja ho sabeu... Si si... Per això la gent està tan estupenda quan va a festes i coses...

La marca del maquillatge és Make Up Forever, jo no la coneixia, però això no vol dir res perquè no controlo gens aquest tema, el que sí que puc dir és que aguanta molt i és molt agradable; no notes que ho portes.

Aquí teniu el resultat: 



Estic guapa eh??!!!



Doncs apa, ara a practicar....

Petons i fins la setmana vinent!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada