diumenge, 13 d’octubre del 2013

Nou projecte fotogràfic

Hola família,

avui us parlaré del nou projecte en qué m'he ficat; es diu Cuestión de enfoque i, si hi cliqueu a sobre podreu anar a la web i veure qui hi participa.

Es tracta d'un projecte que uneix la poesia amb la fotografia.... si si, amb la poesia... i els que em coneixeu direu....Bet !!!! tu i poesia junts en una frase???? ..... Doncs si... tot i que a mi el simbolisme, les metàfores i les rimes no m'han dit mai res, m'hi he apuntat.... que passa?

Ara haurem de veure si aconsegueixo inspirar-me, perquè la cosa no m'està resultant gens fàcil, a mi m'agrada el llenguatge pla i directe i si em volen dir A però per fer-ho em diuen tot l'abecedari abans.... a mi em lien... que voleu que us digui...


Així que, com a repte personal, ara mateix agafo la càmera i la llibreteta amb els poemes i vinga! a fer fotos !!!!!


Ja us aniré explicant com va tot, perquè per ara sembla molt emocionant.

Fins a la pròxima setmana !!!!!!



Per cert... Papergrafies ja té tenda on line !!!!!

http://papergrafies.bigcartel.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada