diumenge, 10 de novembre del 2013

La meva primera inspiració

La meva primera inspiració (...o el que és el mateix... el perquè sóc fotògrafa)

Poseu-vos en situació, tenia 15 o 16 anys, anava a l'institut, primeres cigarretes, fan dels Stones, molava ser rareta i em regalen aquest llibre :


The Early Stones. 
Michael Cooper (fotos) i Terry Southern (text). (ed. Hyperion)


Crec que el vaig estar mirant durant hores i hores, dies i dies, pensant que jo volia ser allà amb ells, que jo volia ser un d'ells, però quan vaig veure l'estona que m'hi estava mirant cada pàgina vaig descobrir que no, que en realitat jo hagués volgut fer aquesta foto, aquest llibre i, sobretot, em matava la curiositat de saber quines eren les fotos descartades...




El fet que a segon de BUP fes l'assignatura de fotografia va ajudar a descobrir la meva vocació, però bé, ja se sap, la vida et porta pels camins dels altres fins que no t'atreveixes a seguir el teu, així que vaig estar recopilant coneixements de tot tipus fins que vaig decidir centrar-me, i en això estic....

Pròxima parada? Potser el meu propi llibre ....  Ja veurem ....
(Per ara em conformaria que em donés per pagar el lloguer)



Altres autors motivadors:

Annie Leibovitz (les fotografies en b/n sobretot)
Elliot Erwitt (el millor, sense dubtar-ho)
Robert Cappa i Gerda Taro (fotoperiodisme en estat pur)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada