diumenge, 3 de novembre del 2013

Work in progress

Bon diumenge a tothom!!!!

Aquesta setmana a part de patir un refredat de nassos (i nas és el que ja no em queda després de tant mocar-me...) he estat molt inspirada i per fi he pogut fer algunes de les fotografies per al projecte Cuestión de Enfoque.
Com que la cosa no era prou complicada (ja us vaig explicar que la poesia i jo no som massa amigues), vaig decidir que el convertiria en un treball introspectiu i que el faria tot a base d'autoretrats... ala!!! amb dos ovaris!!!! 
El pròxim dia que tingui una idea d'aquestes característiques, és a dir, de "bomberu", que algú em foti un clatellot.


Aquí em teniu treballant en els poemes (alejandrino, rima asonante... jajajaja no, és broma, només agafo frases que m'insprin).


Paper i boli... Bàsic en el procés creatiu



Accessoris (molt útils)


Càmera llesta sobre el trípode (complement indispensable quan es tracta d'autoretrats)
 


Doncs bé, ara només falta el retoc final i ja les podré enviar.

Seguirem informant...

Petons i bona setmana!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada